Service

Als de bestelde goederen binnen zijn gekomen bellen wij u om een afspraak te maken voor de bezorging. Wij proberen dit in tijdsblokken te doen, maar hopen op begrip als dit niet helemaal haalbaar is door b.v. drukte op de weg.

Uw, bij Bedvisie, bestelde artikelen worden zonder kosten netjes bij u thuis afgeleverd.
Als is afgesproken dat u de goederen zelf monteert dan worden bij bezorging de goederen in de hal achter de voordeur gezet. U dient er dan zelf voor te zorgen dat het in de betreffende kamer terecht komt.
Voor te monteren goederen geldt dat deze ook voor u gemonteerd worden door onze eigen bezorg- en montagedienst.
Het verpakkingsmateriaal wordt na montage meegenomen en afgevoerd.

Tegen een kleine vergoeding kunt u uw oude matras(sen) meegeven aan de bezorgdienst. U dient dit vooraf in de winkel of telefonisch te melden.
De kosten zijn:
1 Persoons
80-90-100 x 190-200-210-220
€ 7,50
2 Persoons
120-140 x 190-200-210-220
€ 12,-
Lits Jumeaux
160-180 x 190-200-210-220
€ 15,-
 


De betaling

Bij levering van de door u bestelde goederen kunt contant of per pin betalen.
Wij hebben de beschikking over een mobiel pinapparaat. Dat wil zeggen dat u bij bezorging geen contant geld in huis hoeft te halen, u kunt ook bij de bezorgers pinnen. Dat is voor u en voor ons een stukje veiligheid.
Houdt u er rekening mee dat de meeste banken en de giro een daglimiet hebben van € 2500,- per pas, met uitzondering van de Rabobank, zij hebben een daglimiet van € 5000,-.

 

Service

Als het nodig mocht zijn dan maken wij met u een afspraak om service te verlenen binnen de garantietermijn.
We zullen het produkt eerst beoordelen en waar nodig direct herstellen.
Mocht het niet te herstellen zijn, dan zullen wij met de fabriek kortsluiten wat de beste optie is en dit met u bespreken.
Wilt u buiten de garantietermijn service? Geen probleem! U kunt contact met ons opnemen en wij kijken wat we voor u kunnen betekenen.

 

Heeft u nog vragen, stel ze gerust!